رادينرادين، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

رد پای کودکی رادین

رادین میترسه!!!

1390/11/12 23:53
نویسنده : مامان فریبا
668 بازدید
اشتراک گذاری

رادین جون تازه گیها ترسو شدی و دیگه تو اتاقت تنهایی نمیری و میگی صدا میاد .

ماجرا از اون شبی شروع شد که یه هو از خواب پریدی و به در اتاقت نگاه کردی و گفتی اقا از اتاق بابا اومد به رادین نگاه کرد رادین ترسید و پریدی تو بغل من وتا صبح از من جدا نشدی.

صبح که بیدار شدی دیگه تو اتاقت تنها نرفتی و موقع خواب همش میگی رادین از اقا میترسه !! نمیدونم چه خوابی دیدی که اینقدر ترسیدی !؟

چند شب پیش هم باز از خواب پریدی وگفتی مو چسبیده به بالش رادین!! ونشستی تو بغل من و به هیچ وجه حاضر نبودی دوباره بخوابی

به بدبختی راضیت کردم بریم تو اتاق بابایی و تو تخت کنار بابایی بخوابی

کم کم دارم نگرانت میشم نگران

امیدوارم هر چه زودتر این ترس لعنتی دست از سرت برداره خیلی دوستت دارم عزیزمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دخترخاله رادین
15 بهمن 90 14:08
سلام پسرک ناز الهی فدای شما شم من به رادین ما هم سر بزن خیلی خوشحال میشه دوستی مثل شما داشته باشه