رادينرادين، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

رد پای کودکی رادین

نامه ای برای تو

1389/12/16 16:38
نویسنده : مامان فریبا
606 بازدید
اشتراک گذاری

نامه ای برای تو

به نام خدایی که لذت مادر بودن را به من چشاند

 

الان که دارم این نامه رو مینویسم ساعت 4:25 بعد از ظهر یک روز جمعه سرد اسفند ماه

 

است وتو مثل یک فرشته کوچولو کنارم خوابیدی. صدای نفسهات به من ارامش می ده.

 

نمی دونم چه زمانی این نامه رو می خونی !اون موقع چند سالته؟کنارت هستم یا نه؟

 

پسرکم دلم میخواد وقتی بزرگ شدی مایه افتخار من وبابات باشی ومارو سر بلند کنی

.

بدون راه درازی پیش رو داری . پر از خطر و فراز و نشیب. باید محکم باشی و از

 

مشکلات زندگی نترسی و با اونا مقابله کنی . من و بابا هم با تمام نیرومون تو رو حمایت

میکنیم.

امیدوارم همیشه تو زندگیت ادم شاد و موفق باشی و هیچ وقت زیر بار مشکلات زندگی خم

نشی.

 

پسرم تمام خوبی ها و خوشی های دنیا رو برای تو می خوام واین رو بدون تو تمام زندگی

 

منی . دلم میخواد وقتی داری این نامه رو می خونی احساساتم نسبت به خودت پی ببری

 

امیدوارم مادر خوبی برات باشم وتو هم بهترین پسر دنیا باشی .رادینم شاید برات جالب

 

باشه بدونی که الان این نامه رو می نویسم تو وارد بیست ماهگی شدی و مامانی هم 29

 

سال سن داره.

 

نمی دونم چند سالگی این نامه بدستت می رسه و اون رو میخونی ولی برلی جوابش منتظر

 

می مونم.

 

رادینـــــــــــــــم با تمام وجود دوستت دارم و

 

میبوسمت     


جمعه سیزده اسفند ماه سال هزاروسیصدو هشتاد ونه شمسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سودابه
21 اسفند 89 19:53
سلام . نامه تون خیلی قشنگ بود. امیدوارم رادین جان سالهای سال زیر سایه خداوند و والدین مهربونش شاد و سلامت زندگی کنه.


ممنون
سودابه جون