رادينرادين، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

رد پای کودکی رادین

خلوت شبانه

1389/11/21 3:11
نویسنده : مامان فریبا
468 بازدید
اشتراک گذاری

بگو بازم هوامو داریو                   مثل همه منو تنها نمیزاری

بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراریو

بگو هستیو روی ماه تو امشب    پشت ابرها پنهون نمیشه

اسمون بخت تیره من       ابری نمیمونه همیشه

من که پشتم به خودت گرمه و باز

هرچی این راهو میام نمیرسم   نکنه دستمو ول کردی برم

که به هرچی که میخوام نمیرسم

شایدم من اشتباهی اومدم که در بسته رو وا نمی کنی

من به این سادگی دل نمی کنم

ازتو که منو رها نمی کنی

بگو بازم هوامو داریو                   مثل همه منو تنها نمیزاری

بگو هستی تا نترسونتم ظلمت این شب تکراریو........

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا نازنازی
21 بهمن 89 2:38
__?????____???? ___????__????_??? __???____????__??? __???_???___??__?? __???__???????___??? ___???_????????_???? ???_??_???????__???? _???_____????__???? __??????_____????? ___???????__????? ______???? _?? ____________?? _____________? _????_________? __?????________? ___????________? ____?????______? _________?____? _____???_?_?__? ____?????__?_? ___??????___?_____????? ____????____?___???_????? _____??____?__??____?????? ______?___?_??_______???? _________???__________?? _________??____________? _________? ________? ________? _______?
مهتا
21 بهمن 89 11:09
سلام خانومی

خیلی خوشحال شدم که یه مامان تیر ماهی پیدا کردم

چرا تا حالا من شما رو ندیده بودم؟ کلوب ما میاین؟ شایدم آلزایمر گرفتم

قشم حسابی جاتون خالی بود



بوس مخصوص واسه رادین عسلم







مامان هومن
21 بهمن 89 12:20
خوشحال شدم به ما سر زدی.
ناراحت شدم نی نی همسن هومن رفت پیش خدا!
خوشحال شدم رادین قدم توی زندگیتون گذاشت!
بازم می آییم


سلام کتایون جون ممنون عزیزم از همدردیت هومن رو ببوس
mamane
8 اسفند 89 23:23
سلام به تمامی مادران وبلاگ نویس،دیگر نگران هیچ چیز نباشید، ما در کنار شما وفرزندانتان هستیم. mamane جامع ترین پورتال اطلاع رسانی کودکان و مادران ایرانی آغاز به کار خادمان شما این وبلاگ به منظور آشنایی مادران پاک ایران زمین،با اصول و مبانی دینی،اعتقادی،اجتماعی و تربیتی دوران بارداری و تربیت فرزند راه اندازی گردیده است. وبه علت احترام به مادران وبلاگ نویس فعلا به صورت وبلاگ به کار خود ادامه میدهد