رادينرادين، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

رد پای کودکی رادین

مامان و رادین

1390/7/30 21:07
نویسنده : مامان فریبا
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

ما بازم اومدیم با کلی خبر

رادینی بلاخره دستشویی کردن رو یاد گرفت بعد کلی کلنجار رفتن الان دیگه خبر میکنه البته یه موقع هایی

هم از دستش در میره و کار خرابی میکنه ولی به اینقدر ها راضیم!!!!

 

حرف زدنش هم کلی پیشرفت کرده منظورشو میرسونه و هر کاری که انجام داده باشه و هر اتفاقی که

افتاده باشه رو به اولین کسی که به پستش بخوره میگه بدون کم و کاست!!!

 رادینم مامانی خیلی خسته است تمام انرژی مامانی رو گرفتی دچار افسردگی شدم اخه نمیزاری هیچ

کاری رو انجام بدم با اسباب بازی هات هم اصلا بازی نمیکنی نه میزاری کتاب بخونم نه تلویزیون نگاه کنم

حتی موقع اشپزی هم اذیتم میکنی کم اوردمناراحت

حتی قید بچه دوم رو هم زدم خنثی

اگه یه روزی اینها رو خوندی نگو مامانم بی حوصله وبد اخلاق بوده من تو رو با تموم وجودم میخوام  اما

رادینم خیلی اذیتم میکنی  حتی بابایی با اون اخلاق خوبش کلی عوض شده تحمل اونم کم شده

امیدوارم هر چه زودتر خوب شی و منو بابایی رو اینقدر اذیت نکنی

10 تا دوستت دارم رادینمماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

nafasemaman
12 آبان 90 12:51
ایشالاه تنتون سالم باشه و یه خسته نباشید برای شما ایشالاه که رادین جونم شیتونیاشو کم میکنه نگران نباشید کوچولو ها همین طورن دیگه


آرزو
21 آبان 90 2:05
الهی قربونت برم خوشگل من .میخوام بدونی همیشه عاشقتم .قد آدرینای خودم دوست دارم.اماگاهی خیلی شیطون میشی ها.امیدوارم آرومتر بشی تا بابا مامانتو اذیت نکنی.اینو بدون که همیشه عمه عاشقت میمونه.بوس بوس 1000000000تا
ملیکا مکرمی
4 بهمن 90 17:46
سلام عزیزم ممنونم از اینکه به ما سر زدید و تولد ملیکا جان را تبریک گفتید .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•.