رادينرادين، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

رد پای کودکی رادین

اسباب بازی جدید

1390/11/27 16:12
نویسنده : مامان فریبا
697 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها تا جارو برقی رو روشن میکنم بدو بدو میری از دراور اتاق مامانی بورس پیچ رو برمیداری و میایی پشت جارو برقی میشینی(اونجایی که  باد گرم جارو بیرون میاد) وشروع میکنی به شونه کردن موهات!!تعجبهر چی میگم رادین این باد کثیفه،بوی خاک میده به گوشت نمیره که نمیره و کار خودت رومیکنی کلافهچند روز قبل هم که جارو رو روشن کردم دیدم که صداش عوض شده و قدرت مَکش نداره  متفکرتمام لوله هاشو بررسی کردم چیزی ندیدم  سوال  یه لحظه چشم خورد به یه تیکه کاغذ که از پشت جارو برقی اومده بیرون  تعجب  در سوراخ رو باز کردم دیدم تو وروجک یه دفتر یادداشت رو ورق ورق کردی و توی سوراخی رو که باید هوای جارو برقی خارج شه با اون کاغذ ها پر کردی !!!!بیچاره جارو برقی  افسوس فکر کنم  همین روزاست که موتورش از کار بیفته .....

.

.

.

.

 خلاصه اقا رادین

 اگه یه روز این نوشته ها رو خوندی بدون که

 جاروبرقی رو هم بی نصیب نگذاشتی  یه دستی به سرو وگوشش کشیدی اگه میتونست 100%سیمشو جمع میکرد و فرار رو بر قرار ترجیح میداد اما افسوس...که نمیتونهافسوس

٢٥تادوستت دارم رادینم  ماچ

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)